środa, 26 sierpnia 2015

Kolejne LBA

Hej, zostałam nominowana do LBA od rudego kundelka, co to jest LBA wszyscy wiemy więc przejdźmy do części zasadniczej-pytań.


1. Książka ,czy film ?
W sumie nie wiem. Świetne książki potrafią mieć denne ekranizacje, i na odwrót.
2. Wolałbyś teraz adoptować psa ,czy kota ?
Psa :]
3. Masz psa ?
Nie, gigantyczną kulę zniszczenia
4. Jakie masz cele ?
Zacząć robić coś więcej w kierunku agi/frisbee
5. Twoje niemożliwe do spełnienia marzenie to ...?
Chciałabym, być zmiennokształtna ;]
6. Wolisz sernik ,czy szarlotkę ?
Oddalam to pytanie
7. Jak masz na imię ?
Martyna
8. W którym miesiącu się urodziłeś/aś ?
Luty
9. Masz jakąś ulubioną cyfrę ?
13 
10. Uważasz ,że czarny kot przynosi pecha ?
Nie, pecha przynosi zbytnia wiara w przesądy
11. O czym będzie twój następny post ?
Moja słodka tajemnica

No to tyle. Ja nikogo nie nominuję, 10 innych osób puści łańcuszek dalej.
Martyna
P.S A tak w ogóle to myślałam że wirus LBA zaczyna infekować koło stycznia lutego ;D

2 komentarze:

  1. Nominowałam cię do LBA :) - http://awucia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na ten kolejny tajemniczy post :)
    | thindogs.wordpress.com |

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś-komentuj, bo każdy komentarz motywuje

szablony wykonała: myperfectyorkie.blogspot.com