sobota, 9 maja 2015

Międzynarodowa wystawa psów rasowych w Łodzi 2015

 W zeszłą sobotę odwiedziłam wystawę psów rasowych w Łodzi- niestety bez Ventla, ale mam nadzieję to nadrobić.
 Co tu dużo mówić, widzałam prezentację  goldenów, rottków i czarnych sznaucerów olbrzymów.
oglądalam również  przebiegi na torze agi, rzuty frisbee. Rzeczą którą najbardziej mnie rozbawiła był maltańczyk w papilotach ;] Ze strony organizacyjnej było b. dobrze, natomiast niektóre psy nie były przygotowane na taką ilość ludzi.  Jeszcze jedna rzecz która mnie wkurzyła pani z maleńkim chichuałą na smyczy w tłumie ludzi ;/ Trzeba było bardzo uważać żeby tego potworka nie zdeptać.
 No to czas na zdjęcia!












1 komentarz:

  1. Też na to zwracam uwagę, gdy malutki pies chodzi na smyczy w tłumie ludzi, to jest bardzo niebezpieczne dla tego psa i pod kątem wychowawczym też może zrobić sporo złego, pies po nadepnięciu może mieć uraz do takich sytuacji i będzie kłopot.

    Pozdrawiam
    Michał
    http://www.szkola-doberman.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś-komentuj, bo każdy komentarz motywuje

szablony wykonała: myperfectyorkie.blogspot.com