sobota, 13 czerwca 2015

XXI Wystawa Psów Kochanych

Dziś ja i Vento- dumni mieszkańcy podwarszawskiego trójmiasta ogrodów wybraliśmy się na Wystawę Psów Kochanych, i dzielimy się wrażeniami:

Wystawa zaczęła się o 15. a ok. 15 30 wystawiałam Vento. Poszło nam dobrze nie powiem zajęliśmy drugie miejsce. Brawo my!
Może nasuwa Wam się pytanie jak były oceniane psy?
W wystawie brały udział zarówno psy rasowe jak i kundelki, więc psy były oceniane pod innymi kryteriami: skupienie na przewodniku, kontakt i opanowanie. W kategoriach
Pies dorosły duży
Pies dorosły średni
Pies dorosły mały
Junior[ mniej niż rok]
Senior [9 lat i więcej]
W skrócie opowiem jak wyglądała ocena Ventla:
Juniorzy proszeni są na ring
Ok, weszliśmy V usiadł czeka w miarę ogarnia rzeczywistość, ale pies za nim zaczyna szczekać i cóż całe skupienie poszło się...
Dobra zaczynamy ocenę skupienia
3 kółka kłusem wokół ringu pies po lewej stronie Vento rozproszony i zdziwiony. Pies z tyłu znów zaczyna szczekać agr..
Aż dziwne że daliśmy radę
Statyka- kontakt i opanowanie. Pies w siadzie oglądany przez sędziego. Brawo nie odgryzłeś panu ręki. A tak serio szczekacz się uciszył więc Ventyl . Grzecznie dał się obejrzeć, pogłaskać. Sędzia zażartował że nie ma jak wybrać, bo żaden go nie ugryzł. Chwila zastanowienia i...
Jesteśmy w finałowej czwórce!! Brawo Venti!!!!Ostatecznie lądujemy na drugim miejscu. Martynkę duma rozpiera. Jej cioters idioters dał radę. Super, nawet imię piesóra napisane przez ,,W" i odmienione nie mąci mojego szczęścia, brawo my. Pojechałam na wystawę bo chciałam sprawdzić czy nadal mnie olewa w miejscach ,,zapsionych'' i muszę powiedzieć że nadal musimy pracować ale jest już dużo lepiej. A wróciłam jako dumna opiekunka sesełka.
Jeszcze raz brawo my!
Do napisania
M&V




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałeś-komentuj, bo każdy komentarz motywuje

szablony wykonała: myperfectyorkie.blogspot.com