czwartek, 17 grudnia 2015

3 pomysły na prezent dla psa

Jak wszyscy wiemy zbliżają się świenta. A jak święta, to i prezenty. Oczywiście pod choinką nie może zabraknąć czegoś dla naszego futra, więc pozwoliłam sobie przygotować listę pięciu rzeczy które, przy odrobinie czasu i umiejętności zrobicie sami.

Smycz

źródło
Pierwszą rzeczą jaką, niewielkim nakładem sił i środków możecie sprezentować sobie i psu jest smycz ze sznura, podobna do tych, jakie wykonuje berry zoo, jednak wykonana własnymi łapkami. Powiem, że podoba mi się bardzo, i szczerze zapragnęłam wykonać i posiadać cudeńko tego typu. Jeżeli chcecie wiedzieć jak wykonać taką smycz po prostu klikacie w źródło, które  doprowadzi was do instrukcji [ w języku angielskim] na blogu prettyfluffy.com


Obroża przyjaźni

Robiłyście bransoletki przyjaźni? Każdy robił, więc najwyższy czas, aby wasze futrzaste otrzymało swoją własną obrożo-bransoletkę. Oczywiście obroża będzie raczej ozdobą niż sprzętem szkoleniowym, ale jeżeli wolicie rzeczy czysto użyteczne, to możecie w ten sposób wykonać holder na  adresówkę. Jeżeli nie, to zróbcie sobie bransoletkę tą samą metodą, i już macie psio-ludzki zestaw dla prawdziwych przyjaciółek, tudzież przyjaciół. Jeśli chcielibyście zrobić taką obrożę, to po instrukcję zapraszam na www.handsoccupied.com.


,, Podusie'' do klatki

źródło
Na samym początku przydałoby się wyjaśnić skąd nazwa ,, podusie''. Kiedy tłumaczyłam nazwę owych podusi z angielskiego wyszło mi poduszki zderzaki [ w tłumaczeniu dosłownym], więc, żeby po polsku dobrze to wyglądało nadałam im nazwę podusie, dlatego tak je nazywajmy. Ja klatki jeszcze nie posiadam, ale jeśli ktoś jest szczęśliwym posiadaczem takowej to może je dość łatwo wykonać, a wrażenie estetyczne na pewno jest lepsze, niż jeżeli mielibyśmy oglądać ,,gołą'' plastikową podłogę. Jesteście ciekawi, jak ją zrobić? Instrukcja dostępna jest na www.kevinandamanda.com
 
Do napisania
M&V

5 komentarzy:

  1. O tak, ta smycz jest genialna! Na obróżkę tego typu się przygotowuję już od wakacji, jednak nie ma czasu na to by kupić porządny paracord. Mam nadzieję że w przyszłym roku uda mi się ją zrobić :D
    Pozdrawiamy, Wiktoria&Fado | Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie smycze od dawna mi sie podobają, ale nie wpadłam na to ze moge ja sama zrobic, teraz w przerwie świątecznej moze nawet znajdę na to czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rozglądam się za odpowiednim sznurem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super poduszki do klatki. Bardzo dobry pomysł na prezent. Klatka z poduszkami wygląda bardzo przytulnie.
    Pozdrawiamy, www.bordereyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z psiakami jest o tyle łatwo, że cokolwiek mu kupimy będzie w siódmym niebie! Ja ostatnio odkryłem Gift boxy z John Doga https://johndog.pl/produkt/prezent-dla-psa-giftbox/. Paczka jest niedroga a w środku były same dobrocie!

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś-komentuj, bo każdy komentarz motywuje

szablony wykonała: myperfectyorkie.blogspot.com